نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پیوستن نخستین بازیكن ایرانی تاریخ یوونتوس به این باشگاه حقیقت دارد؟!

پیوستن نخستین بازیكن ایرانی تاریخ یوونتوس به این باشگاه حقیقت دارد؟!

 

در صورت توافق مالی بر سر انتقال ستاره 19 ساله باشگاه ملبورن‌سیتی، هافبك ایرانی‌الاصل این باشگاه با پیوستن به یووه، به نخستین بازیكن ایرانی تاریخ باشگاه یوونتوس تبدیل خواهد شد.

 

روزنامه بریتانیایی SundayTimes در خبری با اشاره به سفر یكی از كارشناسان ترانسفرینگ باشگاه یوونتوس به ملبورن استرالیا در هفته گذشته و مذاكره با مسئولان باشگاه فوتبال ملبورن‌سیتی، از احتمال سفر دانیال ارزانی بازیكن تازه بازگشته از رقابت‌های جام‌جهانی روسیه به ایتالیا خبر داده است.

 

این روزنامه انگلیسی با اشاره به تمایل بانوی پیر برای جذب این بازیكن 19 ساله یادآور شده؛ با اینکه هنوز یك سال دیگر از قرارداد ارزانی با ملبورن‌سیتی باقیمانده اما بیانكونری‌ها می‌توانند با پیشنهادی 3 میلیون یورویی رضایت این باشگاه را برای انتقال او به تورین جلب كنند. در عین‌حال مسئولان یوونتوس امیدوارند بتوانند این بازیكن را با رقمی كمتر از اعلام مسئولان ملبورن‌سیتی جذب كنند.

 

دانیال ارزانی كه قابلیت بازی در پست‌های هافبك تهاجمی و وینگر راست را نیز دارد، بازیكنی تكنیكی، سریع و ریزنقش است كه متولد شهر خرم‌آباد ایران و بزرگ شده كشور استرالیا است. او كه در پایان رقابت‌های فصل گذشته استرالیا یكی از كاندیداهای بهترین بازیكن سال این كشور نیز شده بود به همراه تیم ملی استرالیا، دقایقی نیز در جام‌جهانی روسیه بازی كرد.

 

ارزانی كه در كنار یوونتوس، پیشنهاد باشگاه پی. اس. وی آیندهوون هلند را نیز پیش روی خود می‌بیند همه چیز را به سپری كردن تعطیلات و مشورت با پدرش برای گرفتن تصمیم نهایی موكول كرده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: